1
Got a new box of Lyrica Friday lunchtime. Over the next 36 hours i consumed ** x 75mg tablets. Felt very happy and positive about everyone and everything. My mind felt clear and thoughts flowed freely. However my eyes... My eyes were sulken and i could hardly keep my eye lids open. Not that i noticed untill i looked into the mirror. Looked like i was majorly greened out.
Comedown was hard, suicidal intention flooded my thoughts. And even now, two days later something "still isnt right"
J'ai trouvé une nouvelle boîte de Lyrica vendredi midi. Au cours des 36 heures suivantes, j'ai consommé ** comprimés de 75 mg. Je me suis senti très heureux et positif pour tout le monde et tout. Mon esprit était clair et mes pensées coulaient librement. Cependant mes yeux ... Mes yeux étaient boudés et je pouvais à peine garder mes paupières ouvertes. Non pas que j'aie remarqué jusqu'à ce que je me regarde dans le miroir. J'avais l'air d'être majoritairement "verdoyant" (= green out une sorte de bad cannabinique https://www.urbandictionary.com/define. … en%20out).
La descente était difficile, une intention suicidaire a inondé mes pensées. Et même maintenant, deux jours plus tard, quelque chose "ne va toujours pas"
Donc sois prudente.
Amicalement
PS ler lien vers green out ne semble pas marcher ici. Je copie ci dessous ce qui apparait chez moi
green out
A green out is a cannabis induced physiological or psychological panic attack. Symptoms include sweating, nausea, heart palpitations, hypervigilance, paranoia, and the fear or feeling that you might be dying or about to die. A green out is typically caused by smoking or ingesting too much cannabis too quickly.
Green outs are generally brief experiences and may be followed by exhaustion or drowsiness, or a rapid sobering.
Unlike black outs, memory loss doesn't tend to occur during a green out due to the intensity of a green out.
Memory loss is much more likely to occur during a long, sustained session of cannabis use.
Unlike alcohol, cannabis use affects short term memory (what was I saying?) and not long term memory (what did I do last night?).
Sativa strains may be more likely to cause green outs (while indicas are more likely to leave you stoned)
Person 1: Dude, don't smoke so much. you'll green out.
Person 2: pshh, green out, sure, whatever.
(green outs vary depending on the circumstances so it's difficult to describe a specific example, and it can take multiple green outs to really understand what's happening when you have one).
Person 2, now an experienced pothead: Dude, don't smoke so much. you'll green out.
Person 3: pshh, green out, sure, whatever.
Dernière modification par prescripteur (25 mai 2021 à 12:08)
Dernière modification par prescripteur (26 mai 2021 à 17:43)
1
[ Forum ] Diazépam - Dose maximum journalière de Valium
|
4 | |
[ Forum ] Diazépam - Inquiétude sur une prise thérapeutique de Valium
|
4 | |
[ Forum ] Diazépam - Conséquence d'une seule prise (très) excessive de Valium ?
|
13 | |
[ PsychoWIKI ] Benzodiazépines, effets, risques, témoignages | ||
[ QuizzZ ] Etes-vous dépendant aux benzodiazépines ?
17099 personnes ont déja passé ce quizzz ! |